Mijn laatste weken voor vertrek!! - Reisverslag uit Neede, Nederland van Jennifer - WaarBenJij.nu Mijn laatste weken voor vertrek!! - Reisverslag uit Neede, Nederland van Jennifer - WaarBenJij.nu

Mijn laatste weken voor vertrek!!

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

25 Augustus 2016 | Nederland, Neede

Hallo allemaal,

Ik ben Jennifer en ben 17 jaar. Op 9 september vertrek ik voor 10 maanden naar Portugal!! Daar zal ik naar een high school gaan en bij een gastgezin wonen. Wanneer ik in Lissabon aangekomen ben, ga ik eerst naar een oriëntatiekamp. Daar komen alle AFS'ers bijeen vanuit de hele wereld die ook naar Portugal gaan. Lijkt me echt super leuk!

18 augustus kreeg ik al de goede nieuws te horen dat er een gastgezin voor mij was gevonden. Ik kom in Lissabon te wonen!! Mijn gastfamilie bestaat uit een moeder, vader en 4 kinderen, 3 meisjes van 14, 12 en 1 én een jongen van 8. Ik vind het een erg leuk en gezellig gezin en ik kan niet wachten om hun te ontmoeten!! Ze hebben ook nog een hond, waar ik ontzettend blij mee ben! Dan heb ik toch nog een soort van vervanging voor mijn hond Roxy hahah !!
Ik ben nu al flink Portugees aan het leren. Ik probeer nu ook met mijn gastgezin een beetje in het Portugees te schrijven. Het lukt me nog wel aardig om het te snappen! Ze kunnen ook heel goed Engels, dus dat komt wel goed. Mijn school zit op ongeveer 15 minuutjes afstand met de bus van hun huis! Ik hoef dus gelukkig niet meer 12 km naar school fietsen!! :)

Mijn koffer heb ik al deels ingepakt. Ben nu vooral bezig met het kopen en zoeken naar leuke cadeautjes voor mijn gastfamilie! Zondag ga ik eerst nog een weekje op vakantie, daarna nog een paar dagen in Nederland en dan vlieg ik eindelijk naar Portugal!!

Groetjes,

Jennifer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

-

Actief sinds 10 Juli 2016
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 8314

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 26 Juni 2017

Mijn highschool jaar in Portugal

Landen bezocht: