Bowlen, klassiek concert en nog veel meer... - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennifer - WaarBenJij.nu Bowlen, klassiek concert en nog veel meer... - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Jennifer - WaarBenJij.nu

Bowlen, klassiek concert en nog veel meer...

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

16 Oktober 2016 | Portugal, Lissabon

Bom dia,

Alles gaat hier echt fantastisch, ik heb het hier heel erg naar mijn zin. Ik heb hier al zoveel gedaan dat ik dit niet allemaal in deze blog kan schrijven.

Op 28 september ging ik en Martina met 4 vriendinnen naar Colombo wat erg gezellig en leuk. We gingen eerst met de metro na school naar Colombo en daar gingen we lunchen. Colombo heeft een groot plek met allemaal verschillende, kleine restaurantjes. Genoeg keus dus! Daarna gingen we bowlen. Na het bowlen gingen we naar buiten, want het was echt heel warm hier. Iets van de 30 graden. Het is hier altijd in de ochtend en avond vrij normaal/beetje koud. En dan in de middag is het hier iets van 28 a 30 graden ofzo.

Ik, mijn gastzusje Teresa en mijn gastmoeder gingen nog samen naar een klassiek concert van Beethoven in Baixa-chiado. Wat erg mooi was!!

Verder had een vriendin van mijn gastzusje Leonor mij en mijn gastzusje uitgenodigd, samen met nog een paar vriendinnen van haar ,voor haar verjaardag in de middag. We gaan naar de bioscoop en daarna avondeten. We gingen naar de mall Fasco de Gama, dat ligt in de moderne deel van Lissabon. De winkelcentrum was zelf dus ook heel modern gebouwd. Ik ben nu dus naar alle grote winkelcentrums geweest hier in Lissabon!! De film was heel leuk en vooral grappig , we gingen de film Bridget Jones’s baby kijken. Echt een aanrader, voor diegene die het nog niet gezien hebben!!

Vorige week maandag was mijn gastmoeder jarig. Ik ging samen met twee vriendinnen naar een bloemenwinkel om voor haar een bos bloemen te kopen. Ik heb hier echt de liefste vriendinnen, want ik ben niet echt heel snel met het uitzoeken van dingen. Maar hun bleven wachten en gingen me een beetje helpen ,want de verkoopster kon weinig Engels. Het was uiteindelijk een ontzettend mooi boeket bloemen geworden. Mijn gastmoeder was er ook ontzettend blij mee. In de middag ging ik samen met Teresa cakejes maken. En S ’avonds gingen we sushi eten. Daarna kregen we het dessert. Chocoladetaart en onze zelfgemaakte cakejes jammmiie!!!

Ik ging ook met Leonor naar de mall El Corte Inglês en daarna gingen we naar een groot park met zee-uitzicht. De mall was heel anders dan de andere winkelcentrums, omdat je daar gelijk een winkel binnenloopt, er waren geen hallen of deuren tussen de winkels, alles was open. De park was heel mooi, een van de mooiste die ik hier heb gezien. Er stond een grootte monument en van daaruit kon je neerkijken op de zee, de brug en Alameda. Echt heel mooi!!

Vervolg 2 komt er nog aan :)

Kusjes,
Jennifer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

-

Actief sinds 10 Juli 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 8342

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 26 Juni 2017

Mijn highschool jaar in Portugal

Landen bezocht: